توت فرنگی می خواد پس میتونه!!!

روزگار رژیمی یه تپل امیدوار!

توت فرنگی می خواد پس میتونه!!!

روزگار رژیمی یه تپل امیدوار!

توضیح

سلام دوستای خوب و مهربونم 

یه توضیح من اصلا کم نمی خورم برنامه غذای ظهر من دوتیکه شده:۱نهار کم کالری حدودا۸۰ کالری ساعت ۱۲ تا ۱ 

و یه نهار پرکالریتر حدودا ۲۰۰ کالری ساعت ۳ 

ولی چون از ۲:۳۰ به بعد من متعلق به خونواده ام معمولا آپ نمی کنم و توی دفترم مینویسم و فردا اصلاحش میکنم.... 

صبونه: 

یه تخم مرغ نیمرو در ۱۵ گرم کره 

یه ساعت پیاده روی 

نهار شماره ۱:یه ساندویچ کوکتل گوشت با نون معمولی 

یه سوپ 35 کالری 

م.و:65 گرم بستنی 

شام 

100 گرم بستی به اصرار و زور اطرافیان+یک لیوان آب انار+۳تا بادوم

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام خانومی. مرسی ازت.
در مورد ناهارم خوب خداروشکر. ممنون از توضیحت

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تربچه دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:27 ب.ظ http://topopche.blogfa.com

سلام خانومی تو وبلاگم روش خودم رو نوشتم اگه موافقی اونجوری پیش بریم اگه نه هم هرکی به مدل خودش پیش بره ولی همه با هم یه 10 روزه میگیریم بعد اگه تونستیم 10 روز رو 4 روز دیگه اش ادامه میدیم میکنیم 14 روز بعد یه روز تقلب دسته جمعی میزاریم بعدش دوباره از فرداش شروع میکنیم یه 10 یا 14 روزه دیگه میزاریم تا وزم ایده آل ادامه میدیم ولی هر کی هم که رژیم رو شکوند دیگه خبری از قربون صدقه رفتن و فدای سرت عیبی نداره نیست بقیه باید برن تو وبلاگش سرزنشش کنن و توبیخ بشه تا دیگه از این کارها نکنه موافقی؟

دلارام سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.topol-khaste.blogfa.com/

توت فرنگی جون ممنونم برای راهنمائیهات همش درست بود چشم از این به بعد رئایت میکنم
خیلی ماهید موفق باشید

مهسو سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ق.ظ http://www.lakhar.blogfa.com

سلام توتفرنگی جان
منم تو رژیم ۱۴ روزه ی تربچه م
بیا دستای همو تو این ۱۴ روز سفت بگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد