توت فرنگی می خواد پس میتونه!!!

روزگار رژیمی یه تپل امیدوار!

توت فرنگی می خواد پس میتونه!!!

روزگار رژیمی یه تپل امیدوار!

هفته دوم اما برنامه سوم

سلام سلام سلام 

 

امروز شروع هفته دوم رژیم از ۳۵ هفته است...اما من شاهکار زدم و تقریبا یه هفته رو دور زدم.... 

حال و احوالم خیلی خوبه و اصلا نمیتونم تصور کنم که یه هفته هی بخورم و آخر هفته وزن کم کنم.به هر حال جالبه.... 

الان وزنم دقیقا ۴ شده و من موفق شدم توی این هفته ۱.۸۰۰ وزن کن کنم!!! 

واین هفته جدید روزانه ۱۲۰۰ کالری خواهم گرفت و این کالری تا  وزن۰ ادامه پیدا خواهد کرد..... 

تصمیم دارم برنامه روزانم ۱۲۰۰ باشه و اگه احتمالا بیشتر شد با ورزش و تحرک کمش کنم... 

حول نشدم و عجله ای هم ندارم...دلیل انتخاب عدد ۱۲۰۰ صرفا به خاطر رند بودنشه و اینکه احساس میکنم تفاوت چندانی با ۱۲۵۵ نداره  

هفته پیش کماکان هفته ای موفقیت آمیز بود ولی این هفته می خوام تلاش کنم که برنامم روزانه باشه و خیلی بدهکار نباشم.... 

به امید خدا...

صبونه:یه پرتقال۴۰ 

م.و:یه نارنگی ۴۰

 سوپ۳۵+نون۳۰ +خیار  =۱۴۵

نهار کباب برگ+جوجه کباب+۳۰گرم نون =۲۰۰+۳۰+۷۰=۳۰۰

م.و:کیوی ۵۰

شام:یه خوراک پر چرب شامل(سوسیس+پیاز داغ+سیب زمینی سرخ شده) ۶ ق+ماست پر چرب ۱۵۰+۲۵۰+۱۰۰+۱۰۰=۶۰۰


۱۴۵+۳۵۰+۶۰۰=۱۰۹۵ 

اما چون ممکنه در مورد شام اشتباه کرده باشم کالری شام رو ۱۰۰ بیشتر و ۷۰۰ در نظر میگیرم و جمع کالری روز رو ۱۱۹۵ 

امیدوارم خطا نکرده باشم

نظرات 5 + ارسال نظر
زیبا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ق.ظ

توت فرنگی گلم...
خوشحالم که در راهی که قدم گذاشتی مصمم هستی و این یعنی موفقیت..

مرسی گلم
موفق باشی

مهسان شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ

ایول توت فرنگیییییییییییییییییی جونم

خیلی خوشحالم از این پایداری و تلاش مضاعفت

انشالله که خوشگل و مانکن میشی

خانواده ات هی قربون صدقه ات برن

سلام
ممنونم
امیدوارم تو هم زود زود به خواسته هات برسی و موفق باشی...مرسی که بهم سر زدی

رها شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ http://rangezendegi9.blogfa.com

سلام توت فرنگی جون
میبینم که گل کاشتی اینهفته و کلی سرحالی. خداروشکر

مرسی دوست گلم
ممنون

گلبرگ شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ http://golbarg31.blogfa.com/

سلام خانمی من با وزنه دکتر ۱۲۹ کیلو بودم. اعلام وزن نمیکنم چون خواهرهام از روی وزن و مشخصات دیگر وبلاگم رو پیدا میکنند. من تازه از یه وبلاگ دیگه اسباب کشی کردم

سلام عزیزم
حق داری
مرسی که گفتی
موفق باشی

عاطفه یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ق.ظ http://www.tifi.blogfa.com

مرسی بهم سر زدی توت فرنگی جونممم
کالری انتخابیت خیلی خوبه اینجوری کم کم کمترش میکنی
موفق باشی

مرسی عزیزکم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد