توت فرنگی می خواد پس میتونه!!!

روزگار رژیمی یه تپل امیدوار!

توت فرنگی می خواد پس میتونه!!!

روزگار رژیمی یه تپل امیدوار!

زمان در گذر است!!!

 

 

 

 

زمان داره مثل برگ و باد میگذره و امروز اولین روز از آخرین ماه ساله!!!! 

امروز هم شنبه است و هم ۱ اسفند!!!! 

و من اینو به فال نیک میگیرم! 

از امروز هم ورزش هم رژیم!و مطمئنم که دیگه نمی خوام سست شم!!! 

یه دوست مهربون به اسم گندم هم پیدا کردم بهم گفت من یه کوچولو افسردگی دارم و بهم پیشنهاد دارو کرد ....اول کلی شاکی شدم ....اما بعد وقتی رفتم دکتر و دیدم اونم دقیقا همین رو میگه متقاعد شدم فلوکسیتن بخورم . 

اما هنوز نخوردم....از همین امروز اونم شروع میکنم!!! 

راستی وزنم رفته بالا !!!الان ۱۰۵ کیلو شدم ولی مطمئنم زود میارمش پایین..... 

مرسی که با منی و تنهام نمیذاری!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
سوگند شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

خوشحالم که به فال نیک گرفتی و میخوای رژیم بگیری
راستی میدونستی فلوکستین لاغر هم میکنه ؟

زیبا شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ http://talashgar2010.blogfa.com/

سلام توت فرنگی جان.
بهت تبریک میگم..شروع خوبی داشته باشی.
به قول سوگند جان فلوکستین هم لاغر میکنه هم شادابی بهت میده..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد