توت فرنگی می خواد پس میتونه!!!

روزگار رژیمی یه تپل امیدوار!

توت فرنگی می خواد پس میتونه!!!

روزگار رژیمی یه تپل امیدوار!

من چیکار کنم؟

سلام 

خوبی؟ 

مهمونی ها و تعطیلات بهت خوش گذشت؟ برای منم خوب بود 

ولی..... 

نمی دونم چمه.دوباره همه چی از اول شروع شد.و من.... 

یه رژیم هستش که خیلی گرونه.... 

حدودا ۷۵۰ هزار تومنه. 

یکی از فامیلا گرفته خیلی هم وزن کم کرده.به مامانم گفته اگه دخترتون می خواد واسه اونم سفارش بدم!!! 

یه سری پودر و ....داره که باید از امریکا واسم بیارن(اگه بخوام)و واسه همینه که گرونه و یک ماه هم طول میکشه برسه دستم. 

چند تا مشکل دارم: 

۱-با این هزینه اگه جواب نگرفتم. 

۲-این پودره اگه از نظر هورمونی برام مسئله ساز بشه. 

۳-واقعا قیمتش ۷۵۰ هزار تومنه یا اینکه این فامیلمون کاسب شده؟ 

۴-واقعا درسته که با این شیوه اقدام کنم؟ 

مامان میگفت خودش حدودا ۴۰ کیلو کم کرده

نظرات 1 + ارسال نظر
صورتی چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ب.ظ http://lookasyoufeel.blogfa.com/

توت فرنگی جون سلام.
عزیزم من روز 24 دی یه مطلب درباره سوالی که امروز پرسیدی نوشتم، لطفا بخونش.


http://lookasyoufeel.blogfa.com/8810.aspx

مرسی. دیدم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد