توت فرنگی می خواد پس میتونه!!!

روزگار رژیمی یه تپل امیدوار!

توت فرنگی می خواد پس میتونه!!!

روزگار رژیمی یه تپل امیدوار!

ندارد

تا حرف قشنگ نزنی کسی نگاهت نمیکنه !!!!!!!!!!!!!!!!! 

واسه این نوشته نظر هم نمی خوام. 

خسته ام به خدا.... 

هر کی جای من بود میتونست و نمی تونم....همین دلیل موجهی برای فرسوده شدن نیست؟ 

من باید اما.....

نظرات 4 + ارسال نظر
تاپ تمپ چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:36 ب.ظ http://TopTemp.Blogsky.Com

با سلام خدمت مدیر وبلاگ.

وبلاگتو کلی دیدمو لذت بردم از مطالبش.

گفتم اگه مایل باشی با هم تبادل لینک و بنر کنیم.

اگه موافق هستی به وبلاگ من بیا و در اونجا اعلام کن.

منتظرتم | مدیر وبلاگ TopTemp.BlogSky.Com

فناوری اطلاعات چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.azartejarat.mihanblog.com

اموزش تضمینی تجارت الکترونیک
بدون نیاز به سرمایه
بدون نیاز به کار با سیتم های کلیکی
و بدون نیاز به عضو گیری

مهسو پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:41 ق.ظ http://masidevil.blogfa.com

سلام
نوشتی نظر نده
ولی انقدر عصبانیم که....
می تونی بیای تو وبلاگم و حسابی دعوام کنی
به جای اینکه رو وزنت تمرکز داشته باشی سعی کن رو شیوه ی صحیح زندگی مثل ورزش همیشگی خودت و عادت بدی
وبتو که خوندم فکر کردم چقدر اضافه وزن داری
حالا می بینم که با قد بلندت از من کمتر اضافه وزن داری
خیلی ها را دورو برم دیدم که لاغر کردن
دختر دایی خودم ۴۵ کیلو کم کرد
تو حیاط خونه ش می دوئید
حتی باشگاه هم نرفت
این جینگولک بازی ها و پودر امریکایی و رژیم ۱ ملیونی نمی دونم چه صیغه ایه
این همه مدت خوردیم و چاق شدیم
حالا دندمون نرم
بکشیم و لاغر بشیم

چه خوب کردی جواب دادی!!!
نا امید بودم اما الان حالم خیلی بهتره!!!
شروع کردم.....
برام از دختر دایی با ارادت بیشتر بگو
ممنون

زیبا پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ق.ظ http://talashgar2010.blogfa.com/

سلام.خوبی؟
همه ی ما گاهی اینجوری میشیم.ناراحت نباش.
خواستن وقتی توانستن است که واقعا بخوای.نه اینکه صبر نداشته باشی و از غول چراغ جادو بخوای که لاغر بشی.
من بهت قول میدم که بخوای و همت کن..
کم کم کم کنی و از این کاهش لذت ببری.نه اینکه عجله کنی.سبک زندگیت رو تغییر بده و توی غذاهات نو آوری به خرج بده.
منتظر تصمیم جدیت هستم...

راست میگی من همیشه منتظر معجزه ام اما این بار میخوام خودم معجزه کنم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد