توت فرنگی می خواد پس میتونه!!!

روزگار رژیمی یه تپل امیدوار!

توت فرنگی می خواد پس میتونه!!!

روزگار رژیمی یه تپل امیدوار!

خواستن توانستم نیست به خدا

خسته شدم از این تکرار بیهوده. 

هی من میام میگم می خوام تو میآی میگی حتما میشه و می تونی و اون میگه اگه بشه خیلی خوبه و اگه نشه هم اصلا مهم نیست و هر سه تامون به حرفی که میزنیم اعتقاد نداریم. 

نه من نه تو و نه اون...... 

من فقط می خوام و حالا خوب یاد گرفتم خواستن تنها کافی نیست! 

یادمه یکی می خواست بد جور هم می خواست(خودش اینجوری میگفت)اما نتونست!!!!!!! 

و من اون موقع خودم جز آدمایی بودم که داد زدم خواستن تنها که کافی نیست!!! 

حالا منم می خوام! 

هزار هزار آرزو به دلم مونده.... 

می خوام اما نمیشه .... 

اراده ندارم 

شاید هم دارم ولی کوتاه مدته 

من ......

نظرات 1 + ارسال نظر
سوگند چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

عزیزم تو زیادی ناامیدی
تو فقط میخوای اما از جات تکون نمیخوری
بخواه ، بلندشو بعد ببین چجوری به سمت مسیر حرکت میکنی

رزیمه رو چه کردی ؟ گرفتی؟

دقیقا همین مشکل منه ...من می خوام اما بلد نیستم که چه جوری بخوام!!!رژیم دیگه ای رو شروع کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد