توت فرنگی می خواد پس میتونه!!!

روزگار رژیمی یه تپل امیدوار!

توت فرنگی می خواد پس میتونه!!!

روزگار رژیمی یه تپل امیدوار!

امیدوارم خطا نکرده باشم

سلام  

من غمگیم 

دیروز صبح وزن کردم و دیدم ۴۰۰ گرم وزن کم کردم و کلی ذوق 

نمیدونی چقدر دلم می خواست بیام اینجا وو بهت خبر بدم که من تا هدف نهاییم فقط ۲۹.۶۰۰ 

مونده!!! 

ولی نشد!آخه بازرس امده!واسه من بیچاره! 

دیروز صبحانه: 

عسل+دارچین+آب+سرکه سیب 

ساعت ۹ یه شکلات بهم تعارف شد از همونایی که خیلی دوست داشتم!!!!منم گرفتم ! 

نترس دادمش به اون همکارم که تو دلش نی نی داره!و محکم به وسوس هاش نه گفتم! 

ظهر ناهار از سوپ خبری نبود و من به ناچار یه سیخ کباب بره با دوتا گوجه و یه کم نون خوردم و باز جلسه تا ۵ 

ساعت ۵ بعد از ظهر یه سیب قلمپه 

ساعت ۶ یه پیاله سوپ 

و بعد رفتم کلاس زبان 

ساعت ۱۰ از کلاس رفتم خونه بابا شو اینا و یه کم تن ماهی با لوبیا چیتی+ماست و نون خوردم و خودمم می دونستم که دارم اشتباه می کنم.... 

واما امروز 

وزن روزم بیشتر شده!۱۰۲.۹۰۰نمی خوام به خودم بی خودی دلداری بدم .ولی دیشب ؟آب زیاد خوردم به خاطر لوبیاها و کمتر از ۳ روز به نقص فنی و امدن پری جون با فک و فامیلاش مونده! 

امیدوارم خطا نکرده باشم!

نظرات 4 + ارسال نظر
نسترن سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:28 ق.ظ

سلام عزیزم نگران نباش وهرروز خودتو وزن نکن موفق باشی

سلام

نمیشه نسترن جون.باور کن صبح ها به شوق وزن کردن بیدار میشم !

دریا سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.daryaa22.blogfa.com

سلام بر توت فرنگی
اومدنت به گروه با اراده ها رو تبریک میگم.
چرا اینجا شکلک نداره که من ابراز احساسات کنم؟!!

:-)

سلام
مرسی گلم
امیدوارم بتونم تا آخر باهاتون باشم.

دلارام سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ق.ظ http://www.topol-khaste.blogfa.com

ببین تپل یکم پائین بالا شدن دلیل بر شکست نیست تو میتونی و می خواهی که بتونی

سلام
آخخه یه روز کلی سختی میکشی اونوقت میبینی.....

زیبا سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ http://talashgar2010.blogfa.com/

سلام.نگران نباش...
بدنت باید با برنامه ی جدید آشنا بشه.
سعی کن هر روز نسبت به روز گذشته کمی غذاتو کاهش بدی و تحرکت رو تدریجی بالا ببری.
میدونم که میتونی.. پس پیش به سوی پشتکار.

سلام
من چشم.مرسی که هوامو داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد